FAQ

Alles openen

Algemene vragen over ons platform

wordt mijn privacy beschermd?

Alle informatie die u aan ons verstrekt, wordt beschermd. Dit betekent dat de informatie niet kan worden misbruikt door andere partijen. Wij gebruiken uw gegevens niet voor commerciële doeleinden en geven de gegevens ook niet door aan derden. Alleen [website_naam] heeft toegang tot uw gegevens, alleen voor functionele doeleinden, zoals de diensten van [website_naam] zelf. [website_naam] houdt zich aan een strikt privacy- en geheimhoudingsbeleid. Uw gegevens en privacy zijn volledig beschermd.

Is een van mijn betalingen een abonnement of een automatische verlenging?

We hebben geen abonnementen en geen automatische verlenging.

Wat zijn credits en hoe worden ze gebruikt?

Je betaalt alleen voor verzonden berichten. 1 credit staat gelijk aan 1 bericht of 1 knipoog.

aantal credits prijs per credit
10 10 credits € 15.79 € 1.58
15 RetentionBundle € 18.89 € 1.26
25 25 credits € 36.79 € 1.47
50 50 credits € 68.29 € 1.37
100 100 credits € 125.99 € 1.26
200 200 credits € 209.99 € 1.05
Ik wil geen e-mails meer ontvangen!

Je kunt je e-mailinstellingen bewerken als je je aanmeldt bij je account en op de knop rechtsboven klikt. Hier kun je 'Profielinstellingen' selecteren waar je je e-mailinstellingen kunt bewerken. Soms kan het even duren voordat wijzigingen actief zijn in de database (max. 1 week).

Kan ik mijn contactgegevens delen?

Contactgegevens in privéberichten zijn niet toegestaan. Contactinformatie in je profieltekst is niet toegestaan.

Waar staan de symbolen op de website voor?

  • Een blauwe tekstballon: je hebt een privébericht ontvangen van deze persoon
  • Een groene stip: deze persoon is online
  • Groene "duimen omhoog": dit profiel leuk vinden
  • Rode "duimen omlaag": dit profiel niet leuk vinden
  • (Kloppend) rood hart: dit profiel is een match
  • Ster: toevoegen aan favorieten

Wie heeft mijn profiel bezocht en mij toegevoegd aan haar favorieten?

Helaas is het niet mogelijk om te zien wie je profiel heeft bezocht of wie je heeft toegevoegd aan haar favorieten.

Ik heb mijn gratis tegoed niet ontvangen! Waarom niet?

Het is essentieel dat je 7 dagen achter elkaar ingelogd bent om 1 gratis credit te ontvangen. Als je 1 dag vergeet in te loggen begint het tellen opnieuw. Om er zeker van te zijn dat je dagelijkse login telt, kun je het beste aan het einde van de dag uitloggen.

Hoe meld ik een frauduleus profiel?

Ondanks onze strenge controle komt het soms voor dat er een frauduleus persoon actief is op de website. Deze personen zullen je vragen om andere websites te bezoeken, je vragen om persoonlijke contactgegevens of om geld over te maken. Vul in dit geval het contactformulier in. Wij zullen onmiddellijk actie ondernemen. Wees altijd voorzichtig met sms- en belverzoeken van andere profielen.

Vragen over je profiel

Hoe verwijder ik mijn profiel?

Je kunt je profiel eenvoudig verwijderen door op de knop rechtsboven op de site te klikken. Hier kun je klikken op de optie 'Instellingen' waar je de optie vindt om je profiel te verwijderen. We willen onze website altijd verbeteren op basis van jouw feedback, dus laat een bericht achter in het daarvoor bestemde tekstvak van het verwijderformulier.

Wat is een zoekprofiel?

In je zoekprofiel kun je aangeven naar welk type man of vrouw je op zoek bent. Waar moet hij of zij bijvoorbeeld vandaan komen en heb je een voorkeur voor iemand van een bepaalde leeftijd? Op basis van deze informatie ontvang je matches. Elke dag zoeken we nieuwe matches dus je ontvangt regelmatig nieuwe berichten. Wil je meer matches ontvangen? Maak je zoekprofiel dan niet te specifiek, bijvoorbeeld door de leeftijdsgrens te verruimen of door meer regio's te selecteren. Houd er wel rekening mee dat het een paar dagen duurt voordat deze wijzigingen effect hebben. Dit betekent dat je nog een paar dagen lang matches kunt ontvangen op basis van de vorige zoekcriteria.

Hoe kan ik mijn profiel/gebruikersnaam wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om je profiel/gebruikersnaam te wijzigen. Je kunt je huidige profiel verwijderen en een nieuw profiel aanmaken met een ander e-mailadres en de juiste profielnaam.

Waarom is mijn profielfoto nog niet zichtbaar?

We controleren alle foto's handmatig om er zeker van te zijn dat ze echt zijn. Een foto moet aan de volgende criteria voldoen. Als je foto wordt afgekeurd, ontvang je een e-mailbericht.

  • Op de foto mogen geen gewelddadige, illegale of discriminerende activiteiten te zien zijn
  • Op de foto mogen geen personen onder de 18 jaar te zien zijn
  • Op de foto mag geen copyright rusten

Waarom is mijn profieltekst nog niet zichtbaar?

Alle teksten worden handmatig door ons gecontroleerd om de authenticiteit van het geschrevene te waarborgen. Een profieltekst moet aan de volgende criteria voldoen, in het geval dat je profieltekst wordt afgekeurd ontvang je een e-mailbericht.

  • De tekst mag geen contactmogelijkheden bevatten zoals een e-mailadres of telefoonnummer
  • De tekst mag geen URL bevatten
  • De tekst mag geen gewelddadige, illegale of discriminerende onderwerpen bevatten
  • De tekst mag geen persoon onder de 18 jaar beschrijven

Hoe voeg ik een profielfoto toe aan mijn profiel?

Om een profielfoto te uploaden, moet je inloggen op je account.

  • Klik op de knop rechtsboven
  • Klik vervolgens op de knop 'Profiel bewerken'
  • Hier kun je je profielfoto uploaden
Er zijn een paar voorwaarden voor het uploaden van een foto.
  • De foto mag niet groter zijn dan 2MB en moet een .jpg of .jpeg bestand zijn
  • Als je foto aan onze voorwaarden voldoet en nog steeds niet wil uploaden, kun je proberen de foto via een andere internetbrowser te uploaden.

Hoe verwijder je een profielfoto?

Om foto's te verwijderen, moet je inloggen op je account.

  • Klik op de knop rechtsboven
  • Klik vervolgens op de knop 'Profiel bewerken'
  • Als je met je cursor over de foto beweegt, verschijnt er rechtsonder een prullenbak
  • Klik op de prullenbak om een foto te verwijderen.

Waarom ontvang ik maar een beperkt aantal matches?

Je kunt zelf naar profielen zoeken, daarnaast ontvang je matches van personen die aan jouw zoekcriteria voldoen. Als je een match hebt met een andere persoon, ontvangt deze persoon ook jouw profiel als match. In dat geval is de eerste stap al gezet.

Dagelijks is ons geavanceerde matchingsysteem op zoek naar nieuwe geschikte matches. Dit betekent dat je regelmatig nieuwe matches zult ontvangen. Om alles overzichtelijk te houden voor zowel mannen als vrouwen verdelen we niet alle matches in één keer maar gefaseerd. Zorg er dus voor dat je niets mist en check af en toe je matches.

Kan ik van geslacht veranderen nadat ik me heb aangemeld?

Het is niet mogelijk om van geslacht te veranderen. Onze site is alleen gemaakt voor mannen die op zoek zijn naar vrouwen.

Niet alle berichten worden getoond in mijn inbox, waarom?

De database heeft slechts genoeg ruimte om de laatste 400 berichten op te slaan. Berichten die ouder zijn dan zes maanden worden gearchiveerd en zijn niet meer zichtbaar.

Wat is er met mijn credits gebeurd?

Je kunt zelf controleren wat er is gebeurd met de credits die je hebt gekocht en uitgegeven als je inlogt op je account.

  • Klik op de knop rechtsboven
  • Klik op het nummer van de tekst "Je hebt nog Credits"
  • Hier zie je de credits die je hebt ontvangen en de credits die je hebt uitgegeven.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Als je op de knop rechtsboven klikt, wordt een vervolgkeuzemenu zichtbaar. Hier kun je 'Instellingen' selecteren, waar je de mogelijkheid vindt om je e-mailadres te wijzigen.

Wat betekent de status van mijn profiel?

De status verwijst naar de hoeveelheid activiteit die een gebruiker heeft op de website. Hoe meer je de site gebruikt en hoe meer berichten je verstuurt, hoe hoger je status zal zijn. De verschillende statussen zijn:

  • Maagd
  • Beginner
  • Flirt
  • Stud
  • Minnaar
  • Romeo
  • Don Juan
  • Casanova

Vragen over betalingen

Biedt deze website abonnementen en automatische verlengingen?

We hebben geen abonnementen en geen automatische verlenging.

Kan ik mijn bestelling terugbetalen?

We bieden geen restitutie voor gebruikte creditbundels. We bieden ook geen restitutie voor ongebruikte credits.

Waarom krijg ik een creditcardfoutmelding (de site kan mijn creditcard niet verwerken)?

Het kan zijn dat je de limiet van je creditcard hebt bereikt en daarom geen creditbundels meer kunt kopen. Als je een foutmelding krijgt dat je creditcard niet kan worden geverifieerd, probeer dan het volgende:

  • Controleer of u uw creditcardgegevens correct hebt ingevoerd - het mogen alleen cijfers zijn, geen streepjes of spaties.
  • Controleer of het adres dat u hebt ingevoerd, overeenkomt met het factuuradres op uw creditcardrekening (het verificatiesysteem gebruikt uw factuuradres om uw informatie te verifiëren).
  • Controleer of er verifieerbare fondsen op de rekening staan.
Als u fouten blijft ontvangen, probeer dan een andere creditcard te gebruiken of neem contact op met uw financiële instelling. Vaak legt een bank of creditcardmaatschappij beperkingen op voor internettransacties en/of is de kaart zo ingesteld dat transacties die niet normaal zijn automatisch worden geweigerd. Neem contact op met je financiële instelling om er zeker van te zijn dat deze beperkingen worden opgeheven.

Opmerking: Creditcardbetalingen worden pas verwerkt nadat de aanvraag is ingediend. Problemen met creditcardbetalingen kunnen te maken hebben met de nieuwe 3D Secure-regels.

Wat gebeurt er als ik mijn 3D Secure-gegevens verkeerd invoer?

Als er een onjuist wachtwoord wordt ingevoerd, zal de bank geen toestemming geven om de betaling voort te zetten. Dit betekent dat het aankoopbedrag niet wordt afgeschreven.

Als het wachtwoord meerdere keren onjuist wordt ingevoerd, is het mogelijk dat het aankoopproces niet kan worden voltooid. In dat geval raden we je aan contact op te nemen met de bank.

Ik ben mijn 3D secure wachtwoord vergeten. Kunt u mij helpen het te krijgen?

Wij hebben geen toegang tot uw persoonlijke 3D-beveiligde registratiegegevens, omdat deze door de bank worden beheerd. We kunnen u helaas niet helpen met het verkrijgen van deze gegevens. Op de pop-up die verschijnt, staan instructies over welke gegevens je precies moet invoeren en wat je moet doen als je je wachtwoord bent vergeten.

Let op: je Mastercard of Visa Secure code is niet hetzelfde als je wachtwoord op onze website. Als een betaaloptie niet werkt voor jou, probeer dan een van onze andere betaalmethoden.

Mijn vraag staat hier niet bij!